رد کردن لینک ها

در جدیدترین آپدیت نسخه بتا گوشی Poco F1 مجهز به فیلم برداری با کیفیت 4K با نرخ 60 فریم بر ثانیه شده است           

در ماه ژانویه گوشی Poco F1 مجهز به فیلم برداری اسلوموشن با نرخ 60 فریم برثانیه شد. در ماه پیش در نسخه بتا قابلیت پشتیبانی از Widevine L1 به گوشی اضافه شده بود. حال در جدیدترین نسخه بتای آپدیت گوشی Poco F1 مجهز به فیلم برداری با کیفیت 4K و نرخ 60 فریم بر ثانیه شده است. گوشی Poco F1 پیش از این قابلیت فیلم برداری با کیفیت 4K و نرخ 30 فریم بر ثانیه را داشت و حال با آپدیت جدید این گوشی می تواند فیلم هایی با کیفیت  4Kو نرخ 60 فریم برثانیه به ثبت برساند.

گوشی Xiaomi Pocophone F1 دارای بدنه ای پلاستیکی می باشد که به دلیل مات بودن و نوع طراحی در نگاه اول شبیه به قاب فلزی می باشد. این گوشی به دلیل استفاده از پلاستیک در ساخت بدنه آن بسیار سبک می باشد و تنها 180 گرم وزن دارد. در قسمت پشتی گوشی دوربین دوگانه و سنسور اثر انگشت به صورت عمودی در زیر یکدیگر قرار گرفته اند که طراحی کنار هم آنها بسیار جذاب می باشد. سنسور اثر انگشت این گوشی همانند سایر گوشی های شیائومی دارای عملکرد بسیار خوبی می باشد.

دکمه های کناری دستگاه دارای جنس فلزی میباشند و به دلیل طراحی خوب از عملکرد سریع و مناسبی برخوردار می باشند.پوکوفون اف وان شیائومی مجهز به یک صفحه نمایش ال‌سی‌دی ۶.۱۸ اینچی با رزولوشن فول‌ اچ‌دی پلاس می باشد، بر روی این صفحه نمایش برای محافظت در برابر خط و خش از گوریلا گلس 3 استفاده شده است. در بالای صفحه نمایش این گوشی یک بریدگی وجود دارد و در این بردیگی دوربین سلفی، سنسور ها و اسپیکر مکالمه قرار گرفته است. یکی از سنسور هایی که در این بریدگی وجود دارد، سنسور ماون قرمز برای پشتیبانی از تشخیص چهره و بازگشایی قفل میباشد.

همانطور که در بالا اشاره کردیم گوشی پوکو f1 دارای پردازنده پرچمدار اسنپدراگون 845 می باشد که در حال حاضر جدیدترین و قوی ترین پردازنده ارائه شده توسط کوالکام می باشد. در کنار این پردازنده در این گوشی  از 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی استفاده شده که ترکیب این سخت افزار این اطمینان را به شما می دهد که شما به آسانی می توانید بازی های گرافیکی را بر روی گوشی خود اجرا کنید. همچنین شیائومی در این گوشی از سیستم خنک کننده مایع استفاده کرده است تا از داغ شدن گوشی در هنگام بازی جلوگیری کند.

این گوشی دارای دو درگاه سیم کارت می باشد که از درگاه دوم می توان برای قرار دادن کارت حافظه جانبی استفاده کرد. به این وسیله شما می توانید فضای در دسترس خود را افزایش دهید.

شرکت شیائومی برای دوربین پشتی گوشی Pocophone F1 همانند محصولات جدید خود از دوربین دوگانه با سنسورهای 12 مگاپیکسلی (1.4 میکرومتر سایز پیکسل, 1/2.55 ایتچ سایز سنسور, فوکوس خودکار با تشخیص فاز دوال پیکسل, f/1.9) و 5 مگاپیکسلی (1.12 میکرومتر سایز پیکسل, سنسور تشخیص عمق تصویر) استفاده کرده است که عملکرد دوربین این گوشی در شرایط نوری مناسب، بسیارخوب میباشد. در کنار این دوربین نیز یک فلش LED دوتایی برای بهبود کیفیت تصاویر در نور کم قرار گرفته است.

برای دوربین سلفی این گوشی از یک سنسور 20 مگاپیکسلی استفاده شده است که به طور قطع کیفیت تصاویر آن شما را راضی خواهد کرد. این دوربین در کنار سنسور مربوط به شناسایی چهره در بریدگی صفحه نمایش قرار دارد. ماژول‌ها و فرایند شناسایی چهره‌ی Poco F1 شبیه به Mi 8 شیائومی است. براساس اطلاعات ارائه‌شده، پوکو F1 با استفاده از سنسور مادون قرمز، چهره را اسکن کرده و سپس یک لنز جدا اطلاعات مربوط به بازتاب نور چهره را می‌خواند.

این گوشی دارای یک باتری 4000 میلی آمپری میباشد که از فناوری شارژ سریع 3 پشتیبانی می کند. باتری این گوشی با یک بار شارژ می تواند به مدت 12 ساعت به پخش ویدیو بپردازد که بسیار قابل قبول می باشد. باتری این گوشی با استفاده از فناوری شارژ سریع 3 در مدت زمان 30 دقیقه نزدیک به 35 درصد شارژ می شود که می تواند در مواقع ضروری بسیار کمک حال شما باشد. برای شارژ و انتقال اطلاعات در قسمت پایینی این گوشی یک پورت USB نوع C قرار گرفته است.

به گفتگو بپیوندید