رد کردن لینک ها

هواوی در کل رده بندی حمل و نقل در سال 2019 از اپل پیشی گرفته است

سه تا از شرکت های بزرگ تحقیق بازار Counterpoint ، Canalys و Strategy Analytics (SA) گزارش خود را که تخمین های حمل و نقل شرکت های بزرگ گوشی های هوشمند را نشان می دهد، منتشر کرده اند. به نظر می رسد این داده ها با یکدیگر مطابقت دارند و نشان می دهند شرکت سامسونگ از نظر حمل و نقل گوشی های هوشمند برای کل سال 2019 جایگاه خود را به عنوان برند شماره یک حفظ کرده است.
هواوی با ماندن بالاتر از اپل ، رکورد 2018 خود را حفظ کرد تا به عنوان دومین تولید کننده پرفروش گوشی های هوشمند جهان در سال 2019 تبدیل شود. این امر خیلی تعجب آور است با توجه به اینکه این برند با ممنوعیت مبهم دولت آمریکا درگیر نگرانی های امنیتی شده است. هواوی حدود 240 میلیون گوشی همراه را تخمین زده است ، یک قضیه بالاتر از کل حمل و نقل آن در سال 2018 می باشد. از طرف دیگر ، اپل موفق به گوشه گیری از 200 میلیون دستگاه شد که نشان دهنده افت جزئی در حمل و نقل است.
شیائومی به عنوان چهارمین سازنده بزرگ تلفن در سال 2019 ظاهر شد و محموله های آن حدود 125 میلیون تخمین زده شده است. این رقم اندکی بالاتر از شاهکار شرکت در سال 2018 است. Oppo لیست پنج تولید کننده برتر را به دست آورد. علی رغم دستاوردهای فردی ، هر سه گزارش نشان می دهد که این صنعت با کمتر تلفن های فروخته شده در سال 2019 نسبت به سال 2018 ، رکود را تجربه کرده است.
Counterpoint Research خاطرنشان می کند که این اولین باری است که بازار گوشی های هوشمند تا کنون به مدت دو سال متوالی کاهش یافته است. با ادامه جنگ های تجاری ایالات متحده ، و coronavirus چین می ترسد از پیامدهای احتمالی زنجیره تأمین ، سال 2020 می تواند یک سال چالش برانگیز دیگر باشد.

به گفتگو بپیوندید