رد کردن لینک ها

گوشی Xiaomi Mi A3 در تاریخ 31 جولای در مالزی رونمایی می شود

چند روز پیش شرکت شیائومی از گوشی Mi A3 در اسپانیا رونمایی کرد. حال این شرکت قصد دارد این مدل گوشی را در بازارهای اسیایی نیز رونمایی کند و اولین مقصد مالزی خواهد بود، این گوشی قرار است در تاریخ 31 جولای در کوالالامپور رونمایی شود.

گوشی Mi A3 در واقع نسخه تغییر نام داده شده گوشی Mi CC9e می باشد که چندی پیش در چین رونمایی شده است. همانند نسل های قبلی این گوشی نیز در چین رونمایی نمی شود ولی در سایر بازارهای اسیایی شاهد حضور ان خواهیم بود. مهمترین ویژگی این سری از گوشی های شیائومی را می توان استفاده از اندروید خالص در انها دانست.گوشی Xiaomi Mi A3 در تاریخ 31 جولای در مالزی رونمایی می شود

از سایر ویژگی های این گوشی می توان به صفحه نمایش 6.088 اینچی، سنسور اثر انگشت در صفحه نمایش، چیپست اسنپدراگون 665 و باتری 4030 میلی آمپری اشاره کرد. همانند گوشی Mi CC9e در پشت این گوشی نیز از دوربین سه گانه با سنسور های 48 مگاپیکسلی، 8 مگاپیکسلی و 2 مگاپیکسلی استفاده شده و برای دوربین سلفی نیز از یک سنسور 32 مگاپیکسلی در این گوشی بهره برده شده است. این گوشی در دو نسخه 4 گیگابایت رم + 64 گیگابایت حافظه داخلی و 4 گیگابایت رم + 128 گیگابایت حافظه داخلی عرضه شده است.

به گفتگو بپیوندید