رد کردن لینک ها

ردمی برای اولین با در دنیا از سنسور دوربین 64 مگاپیکسلی استفاده می کند

روز یکشنبه ردمی اعلام کرد به زودی یک خبر مهم را اعلام می کند و روز بعد با انتشار یک تصویر تبلیغاتی از نمونه دوربین گوشی خود که مجهز به سنسور 64 مگاپیکسلی می باشد، به قول خود عمل کرد. با توجه به انتشار این تصویر ممکن ردمی زودتر از سایر برندهای دنیا اولین گوشی را با دوربین 64 مگاپیکسلی روانه بازار کند.

در این تصویر تبلیغاتی که به نظر می سد با دوربین دوربین 64 مگاپیکسلی گوشی جدید ردمی گرفته شده یک گربه وجو دارد و  بر روی جزئیات چشم گربه زوم شده است. پیش از ردومی برند های Realme و سامسونگ نیز اعلام کرده بودند که قصد دارند از سنسور 64 مگاپیکسلی در گوشی ها خود استفاده کنند، اما به ظنر می رسد برند ردمی زودتر از این دو برند گوشی جدید خود را با دوربین 64 مگاپیکسلی روانه بازار کند و به اولین برند با دوربین 64 مگاپیکسلی در دنیا تبدیل شود.

شایعات درباره عرضه گوشی ردمی با دوربین 64 مگاپیکسلی در ماه ژوئن اغاز شد. اکنون نیز گزینه هایی مانند 64MP UltraPixel mode و 64MP dual cameras در داخل کدهای اپلیکیشن دوربین MIUI مشاهده می شود و این به این معناست که ردمی خود را برای عرضه این گوشی آماده کرده است. انتظار می رود در این گوشی از سنسور 64MP ISOCELL Bright GW1 سامسونگ استفاده شده باشد.

به نظر میر سد که ردمی پس از جدا شدن از شیائومی و با مدیر جدید خود اقای Lu Weibing به دنبال موفقیت های بیشتری می باشد. این شرکت پس از عرضه گوشی فوق العاده Redmi K20 Pro و سری گوشی های Redmi Note 7 که با استقبال خوبی نیز روبرو شدند به دنبال ماجراجویی های جدید می گردند و در جدیدترین اقدام خود می خواهد یک گوشی با دوربین 64 مگاپیکسلی عرضه کنند. با توجه به کیفیت بالای محصولات جدید این برند انتظار می رود این گوشی نیز از کیفیت بسیار بالایی برخوردار باشد.

به گفتگو بپیوندید