رد کردن لینک ها

گوشی Mi 8 Explorer ممکن است به زودی به صورت جهانی عرضه شود

با توجه به اطلاعات جدید، شرکت شیائومی ممکن است پس از شش ماه که از انتشار گوشی Mi 8 Explorer در چین می گذرد، آن را در خارج از چین نیز عرضه کند. گوشی Mi 8 Explorer بهترین و قوی ترین گوشی سری Mi 8 می باشد. این گوشی علاوه بر داشتن سنسور اثر انگشت در زیر صفحه نمایش، دارای سیستم تشخیص چهره سه بعدی نیز می باشد که نسبت به سیستم تشخیص چهره مبتنی بر مادون قرمز که در گوشی Mi 8 Pro استفاده شده، پیشرفته تر و دقیق تر می باشد. همچینین این گوشی دارای قاب پشتی شفاف می باشد.

گوشی Mi 8 Explorer ممکن است به زودی به صورت جهانی عرضه شودیک توسعه دهنده XDA با نام کاربری yshalsager نام رمزی یک گوشی منتشر نشده شیائومی را پیدا کرده است. این نام رمزی ursa-global می باشد. اگر به یاد داشته باشید گفته می شد نام رمزی Ursa مربطو به گوشی Mi 7 Plus می باشد که البته بعدها نام واقعی آن Mi 8 Explorer شد. این توسعه دهنده همچنین نام تبلیغاتی گوشی به زبان چینی را پیدا کرده که 小米手机8透明探索版 国际版 می باشد که ترجمه انگلیسی آن Millet phone 8 transparent exploration version International Editionمی شود و این مسئله بطور مشخص نشان می دهد که گوشی Mi 8 Explorer به صورت بین المللی عرضه خواهد شد. گوشی Mi 8 Explorer مجهز به یک صفحه نمایش ۶٫۲۱ اینچی با کیفیت +FHD می باشد و نسبت صفحه نمایش به بدنه این گوشی ۸۳٫۸ درصد می باشد. برای دوربین پشتی این گوشی از دو سنسور ۱۲ مگاپیکسلی به همراه لرزش گیر چهارمحوره استفاده شده است. برای دوربین سلفی این گوشی نیز از یک سنسور ۲۰ مگاپیکسلی استفاده شده است.
این گوشی همچنین دارای پردازنده اسنپدراگون ۸۴۵ می باشد و از نظر میزان رم و حافظه جانبی تنها در یک نسخه (۸ گیگابایت رم + ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی) عرضه می شود. این گوشی دارای رابط کاربری MIUI 10 می باشد که بر پایه اندروید ۸٫۱ تولید شده است. برای تامین انرزی این گوشی نیز از یک باتری ۳۰۰۰ میلی آمپری با قابلیت شارژ سریع ۴ در آن استفاده شده است. هنوز زمان دقیقی برای عرضه این گوشی اعلام نشده است. هرچند ممکن است که شرکت شیائومی این گوشی را در MWC 2019 رونمایی کند.

به گفتگو بپیوندید