رد کردن لینک ها

دپارتمان دوربین شیائومی در سال 2019 از تکنولوژی های جدیدی استفاده می کند

تقریبا یک سال از زمانی که شرکت شیائومی دپارتمان مجزای دوربین را برای افزایش قدرت بخش دوربین و توسعه خود راه اندازی کرده است می گذرد. در این مدت این شرکت نقدهای بسیار مثبتی را در مورد افزایش کیفیت دوربین گوشی های خود دریافت کرده است. طبق بنچمارک هایی مانند DxO mark دوربین گوشی های شیائومی در یک سال گذشته بسیار بهبود پیدا کرده است.
آقای Lei Jun بنیان گذار شیائومی تا کنون هم زمان و هم پول بسیاری را در جهت بهبود کیفیت دوربین گوشی های این شرکت صرف کرده است. با توجه به این موضوع این شرکت امید دارد که در سال 2019 رشد این شرکت در بخش دوربین بسیار بیشتر باشد. آقای Lei Jun در اکانت Weibo خود نکاتی را در مورد آینده دپارتمان دوربین شیائومی و همچنین انتظارات را بیان کرد.

دپارتمان دوربین شیائومی در سال 2019 از تکنولوژی های جدیدی استفاده می کند
علاوه بر صحبت از آینده وی در مورد برخی از دستاوردهای این دپارتمان نیز صحبت هایی را انجام داد. از مهمترین دستاوردهای ذکر شده می توان به عملکرد فوق العاده دوربین گوشی می میکس 3، حالت Super Night Scene با ضبط ویدیوی اسلوموشن با سرعت 960 فریم بر ثانیه اشاره کرد. آقای Lei Jun همچنین اعلام کرد در مورد دوربین گوشی های میان رده نیز تغییرات چشکمگیری در راه می باشد. این شرکت پیش از این در گوشی میانرده Redmi Note 7 از دوربین 48 مگاپیکسلی استفاده کرده است. بطور کلی در طول سال گذشته عملکرد دپارتمان دوربین شیائومی بسیار مثبت بوده و دوربین گوشی های این شرکت به یکی از نقاط قوت آن ها تبدیل شده است. با توجه به این نکات انتظار می رود که گوشی پرچمدار بعدی این شرکت یعنی Mi 9 و سایر گوشی های جدید این شرکت دارای کیفیت فوق العاده باشد.

به گفتگو بپیوندید