رد کردن لینک ها

بیش از 1 میلیون دستگاه از گوشی Redmi Note 7 شیائومی در چین به فروش رسید

گوشی Redmi Note 7 یکی از جدیدترین گوشی های شیائومی می باشد که توانسته به فروش 1 میلیون دستگاه در چین دست پیدا کند و این میزان از فروش در کمتر از 1 ماه به دست آمده است. با توجه به استقبال بسیار خوب از این گوشی در چین شرکت شیائومی در تلاش است تا از این گوشی در خارج از چین نیز رونمایی کند و با توجه به این مسئله به احتمال زیاد بر فروش این گوشی شدت خواهد بخشید. گوشی های سری ردمی معمولا اقتصادی ترین گوشی های شیائومی بوده اند به همین دلیل از نظر طراحی و سخت افزار جز متوسط های بازار بوده اند، اما از نظر طراحی گوشی Redmi Note 7 نسبت به سایر گوشی های خانواده ردمی از طراحی بسیار زیباتر و بروزتری برخوردار می باشد که به طور قطع باعث خوشحالی طرافدارن این سری از گوشی ها خواهد شد. همچنین برخلاف مدل های قبلی که دارای قاب پشتی فلزی بودند این گوشی دارای قاب شیشه ای می باشد که زیبایی آن را دوچندان می کند. در پشت گوشی دوربین دوگانه بی نظیر در گوشه بالایی جای گرفته است. در مرکز نیمه بالایی گوشی سنسور اثر انگشت مشاهده می شود که از سرعت و دقت بسیار خوبی برخوردار می باشد.

بیش از 1 میلیون دستگاه از گوشی Redmi Note 7 شیائومی در چین به فروش رسیددر جلوی گوشی ردمی نوت ۷ از نمایشگری ۶.۳ اینچی +Full HD با رزولوشن ۲۳۴۰ در ۱۰۸۰ و نسبت تصویر ۱۹.۵:۹ استفاده شده است. این نمایشگر از روشنایی ۴۵۰-nit، نرخ کنتراست ۱۵۰۰:۱، قابلیت دید در نور و حالت محافظت از چشم نیز پشتیبانی می‌نماید. به طور قطع مهمترین مشخصه صفحه نمایش این گوشی محافظ آن می باشد، شرکت شیائومی در این گوشی از جدیدترین نسل محافظ صفحه نمایش یعنی گوریلا گلس ۵ استفاده می کند که نسبت به نسل های قبلی خود از مقاومت بسیار بالاتری در برابر ضربات برخوردار می باشد.

در بالای صفحه نمایش این گوشی همانند بسیاری از گوشی های جدید یک بریدگی قرار دارد که البته بسیار باریک و کوچک می باشد. این گوشی در رنگ‌های سیاه، آبی و ارغوانی به بازار عرضه شده است که دو رنگ آبی و ارغوانی آن دارای حالت گرادیان می باشند که موجب زیبایی بیشتر این گوشی ها شده است.

گوشی موبایل ردمی نوت ۷ شیائومی مجهز به چیپست اسنپدراگون ۶۶۰ می باشد که یکی از بهترین چیپست های میانرده موجود در بازار می باشد. این چیپست نسبت به نسل قبلی خود بهبودهایی داشته است که برخی از آنها شامل: ۳۰ درصد عملکرد بهتر پردازنده گرافیکی، پشتیبانی از شارژ سریع نسخه Quick Charge 4.0، ارتقاء طول عمر باتری و حرارت کمتر، مجهز بودن به بلوتوث نسخه ۵٫۰ و پردازش سیگنال های تصویری Spectra 160 ISP برای بهبود عملکرد دوربین ها می باشد. مدل پایه این تلفن هوشمند از ۳ گیگ رم + ۳۲ گیگ حافظه داخلی، مدل متوسط از ۴ گیگ رم + ۶۴ گیگ حافظه داخلی، و مدل رده بالای آن از ۶ گیگ رم + ۶۴ گیگ حافظه داخلی استفاده می‌کند. این سه مدل همگی قابلیت استفاده از حداکثر ۲۵۶ گیگابایت کارت حافظه microSD را خواهند داشت.

به طور قطع یکی از مهم ترین مشخصه های این گوشی دوربین پشتی بی نظیر آن می باشد شرکت شیائومی در این گوشی از دوربین دوگانه با سنسورهای ۴۸ و ۵ مگاپیکسلی استفاده کرده است. سنسور ۴۸ مگاپیکسلیِ پشت بدنه توسط سامسونگ تولید شده و همان سنسور ISOCELL Bright GM1 است. شیائومی ابتدا قصد داشت سنسور IMX586 سونی را به کار بگیرد ولی ظاهرا به خاطر مشکلات موجود در تولید انبوه این قطعه، آن‌ها در نهایت به سامسونگ روی آوردند علاوه بر دوربین اصلی ، سلفی ۱۳ مگاپیکسلی نیز از قابلیت HDR برخوردار است تا برقراری تعادل هنرمندانه بین نقاط سایه و روشن تصاویر شما به صورت تخصصی بر عهده این حالت گذاشته شود .هر دو دوربین قابلیت فیلم برداری با رزولوشن ۱۰۸۰p را ارائه داده است با این تفاوت که دوربین اصلی پا را یک قدم جلوتر گذاشته و علاوه بر فیلم برداری ۳۰ فریم بر ثانیه ، ۶۰ فریم بر ثانیه و ۱۲۰ فریم ثانیه نیز به به قابلیت هایش اضافه کرده است.

باتری این دستگاه ۴۰۰۰ میلی آمپر ظرفیت دارد، غیرقابل جداسازی است و از فناوری شارژ سریع ۴ پشتیبانی می‌کند. طول عمر بسیار خوب این باتری، شارژ آن را یک روز کامل با وجود عملکردهایی چون تماشای ویدئو، عکسبرداری، بازی و یا انجام هر گونه عملکردهای فشرده را تضمین می کند. این گوشی در چین با قیمت پایه 999 یوان عرضه می شود.

به گفتگو بپیوندید