رد کردن لینک ها

تی وی باکس ۳ شیائومی گلوبال

تی وی باکس یکی از محصولات جدید شرکت شیائومی می باشد که به شما این فرصت را می دهد که فیلم ها و بازی های خود را در تلویزیون تماشا کنید و از آن ها لذت ببرید. این دستگاه در واقع یک گیم باکس بوده که از طریق سیستم عامل Android TV Google تغذیه می شود. شما با استفاده از Google Cast می توانید گوشی، تبلت و لپ تاپ خود را به تلویزیون به صورت بیسیم وصل کنید و مستقیما برنامه های مورد علاقه خود مانند Netflix، HBO، Showtime Youtube و غیره را روی یک صفحه نمایش بزرگ در دسترسی داشته باشید، با استفاده از این تی وی باکس ۳ شیائومی همچنین می توانید به تمام کانال های live TV دسترسی داشته باشید. و از تماشای آنها در سایز بزرگتر لذت ببرید. همچنین شما می‌توانید Google Play Apps را روی تلویزیون نصب کنید و به موسیقی گوش دهید. بصورت کلی می توان گفت هر چیزی را که یک موبایل هوشمند قادر به انجام آن است، شما می‌توانید در ابعاد بزرگتر ( مانیتور بزرگ ) تجربه کنید.

با استفاده از ریموت کنترل بلوتوثی مجهز به میکروفون که تی وی باکس ۳ شیائومی گلوبال دارد، این امکان را به شما می دهد که با فرمان‌های صوتی، تی‌وی‌باکس را کنترل کنید و همچنین می توانید از ریموت کنترل به‌عنوان جوی ‌استیک در برخی بازی‌ها استفاده کرد.

ویژگی جالب این دستگاه این است که برای شما امکان انجام دو کار را به صورت همزمان فراهم می کند به طور مثال می توانید در همزمان با تماشا کردن تصاویر موجود در تلویزیون به تماس های ورودی خود نیز پاسخ دهید.

تنها با انجام ۳ مرحله می توانید تی وی باکس را راه اندازی کنید:

HDMI را به تلویزیون وصل کرده و در مرحله بعد با اتصال Wifi به این دستگاه، دستگاه را شناسایی و به دستگاه متصل می شود.

مشخصات:

ابعاد:۱۰۱*۱۰۱*۲۰ میلی‌متر

وزن: ۱۷۶ گرم

سیستم‌عامل: گوگل اندروید تی وی ۶٫۰

پردازنده: Amlogic s 905،۴ هسته‌ای Cortex-A53،۲ GHz

گرافیک: MALI-450

حافظه داخلی: ۸ گیگابایت

رم: ۲ گیگابایت

قابلیت نشان دادن برنامه های زنده

رزولوشن: ۴K

پشتیبانی از برنامه Google Cast TM

سازگار با تمامی دستگاه های اندروید و ios

کنترل از راه دور بی سیم

پشتیبانی تصویر: VP9 Profile-2 to 4k * 2k @ 60 fps

۲۶۵ HEVC MP-10 L5.1 up to 4K * 2 K at 60 fps

۲۶۴ AVC Hpat L5.1 up to 4K*2K at 30 fps

۲۶۴ MVCTup tp 1080 P at 60 fps

HDR10/HLG HDR

به گفتگو بپیوندید