رد کردن لینک ها

دستبند سلامتی شیائومی مدل Mi Band 2

دستبند سلامتی شیائومی مدل Mi Band 2 یکی از محصولات پر فروش و پر طرفدار شرکت شیائومی است. دستبند سلامتی شیائومی مدل Mi Band 2 اطلاعات زیادی مانند ضربان قلب، تاریخ، زمان، مسافت طی شده، تعداد گامها، کالری مصرف شده و درصد باتری که باقی مانده است را به شما نشان دهد. همچنین این دستبند سلامتی تماس های صوتی، پیغام های متنی، زنگ های هشدار و یادآوری ها را روی صفحه نمایش خود نشان می دهد. شما می توانید پارامترهایی که می خواهید بر روی صفحه نمایش، نشان داده شود را از طریق اپلیکیشن دستبند انتخاب کنید.

این دستبند از نظر ظاهری چندان تغییری با نسخه قبلی خود نداشته فقط یک صفحه نمایش OLED ، 0.42اینچی که ضد اثر انگشت و خش می باشد به جای سه لامپ LED که در مدل قبلی وجود داشت، قرار گرفته است و داده ها حتی در زیر نور خورشید خوانا و واضح نشان داده می شوند.

از دیگر تغییرات قابل توجه دستبند سلامتی شیائومی مدل Mi Band 2 می توان به بزرگتر شدن باتری (۷۰ میلی آمپری)، سنسور ردیابی حرکت بهتر، بهبود سنسور HR و افزایش قدرت اتصال بلوتوث اشاره کرد. همچنین ظرفیت باتری به مقدار ۵۵ درصد افزایش یافته، تا حدی که این دستبند با هر بار شارژ شدن، ۲۰ روز روشن خواهد ماند و دیگر نگران شارژ پشت سرهم نیستید. بند این دستبند از جنس سیلیکونی می باشد و شما می توانید اندازه آن را با توجه به اندازه مچ خود تنظیم کنید.

از دیگر تغییرات اعمال شده در نسخه دستبند سلامتی شیائومی مدل Mi Band 2 ، می توان به یک شتاب ‌سنج ADI با الگوریتم بهبود یافته جهت شمارش دقیق تر تعداد گام‌ ها و یک سنسور ضربان قلب اپتیکال که تعداد ضربان قلب را محاسبه می کند اشاره کرد و همچنین می تواند بفهمد که کاربر درحال قدم زدن است و یا ساکن است. این دستبند، با بلوتوث نسخه ۴٫۰ با اپلیکیشن موبایل ارتباط برقرار می‌کند.

این دستبند سلامتی دارای 2 بخش سنسور اصلی و بند می باشد که سنسور آن در درون بند قرار می گیرد و براحتی هر زمانیکه خواستید آن را شارژ کنید و یا بند آن را تعویض کنید سنسور آن درمی آید. این دستبند دارای استاندارد ضد آب و گرد و غبار IP67 بوده و لازم نیست در این مورد هیچ گونه نگرانی داشته باشید و می توانید آن را زیر اب گرفته ولی توجه کنید که امکان شنا کردن با آن وجود ندارد.

ویژگی ها :
بهرمندی از صفحه نمایش 0.42 اینچی OLED
گواهینامه مقاومت در برابر آب و گرد و غبار IP67
دارای نرم افزار کاربردی mi fit
دارای بلوتوث نسخه 4.0
قابلیت شمارش گام و تخمین کالری مصرفی
دارای سنسور شمارش ضربان قلب
قابلیت باز کردن قفل گوشی با استفاده از دستبند
قابلیت ویبره زدن در هنگام دریافت تماس و پیامک در گوشی
قابلیت ویبره زدن برای آلارم بیدار شدن
قابلیت نمایش اطلاعات بر روی صفحه نمایش با دکمه دایره شکل
ظرفيت باتری : 70mAh
مدت زمان شارژ دهی : 20 روز
نوع باتری : ليتيوم پليمری
طول : 40.3 میلی متر
عرض : 15.7 میلی متر
ضخامت : 10.5 میلی متر
وزن : 19 گرم
رنگ : مشکی (رنگ‌های دیگر بند را می‌توان به شکل مجزا تهیه کرد)

به گفتگو بپیوندید