رد کردن لینک ها

دستگاه تصفیه هوا هوشمند شیائومی نسخه ۲

آلودگی هوا، از بزرگترین مشکل جدید بشر در قرن حاضر است که سلامت انسان و زمین را به خطر انداخته است. دستگاه تصفیه هوا هوشمند شیائومی نسخه 2 با سه مرحله فیلتراسیون یکی از بهترین و مناسبترین گزینه ها برای تصفیه هوا در منازل، ادارات می باشد. دستگاه تصفیه هوا هوشمند شیائومی نسخه ۲ در واقع نسخه بهینه شده دستگاه تصفیه هوا نسخه 1 شیائومی است. این دستگاه دارای ارتفاع 52 سانتی متر و وزن 4.8 کیلوگرم می باشد که نسبت به نسخه قبل 40 درصد کوچکتر و سبک تر می باشد و فضای کمی را اشغال می کند و نسبت به نسخه قبلی مصرف برق آن نیز تا میزان ۵۸ درصد بهینه شده است.

نرخ ارائه هوای پاک دستگاه تصفیه هوا هوشمند شیائومی نسخه ۲ یا همان CADR برابر با ۳۳۰ مترمکعب بر ساعت است (البته در وضعیت استاندارد) و در مد اکتیو به ۳۸۸ متر مکعب بر ساعت می رسد و این دستگاه می تواند هوای اتاقی به مساحت ۲۳ متر مربع را ظرف تنها ۱۰ دقیقه تصفیه کند. همچنین در صورت نیاز می توانید دستگاه را در حالت اکتیو قرار داده و ظرفیت خروج هوای پاک را تا 388 مترمکعب بر ساعت افزایش دهید. قابل توجه است که می توانید فیلتر دستگاه را عوض کنید و با نصب اپلیکیشن مخصوص بر روی گوشی هوشمند خود زمان تعویض فیلتر را یاد آوری کنید.

دستگاه تصفیه هوا هوشمند شیائومی نسخه ۲ را می توان از طریق دستگاه های مجهز به سیستم عامل اندروید و iOS کنترل کرد و توسط برنامه Mi Home قدرت کنترل بسیار بیشتری را در اختیار کاربر قرار می دهد. شما می توانید دستگاه را حتی زمانی که در خانه نیستید با استفاده از این برنامه و اتصال به WiFi کنترل کنید و از کیفیت هوای خانه یا محیط کار خود مطلع شوید و همچنین این دستگاه قابل تنظیم در سه حالت شب، خودکار و سریع می باشد.

ویژگی های دستگاه تصفیه هوا شیائومی نسخه 2 :
دارای سیستم نوین تصفیه هوا
کارآیی ساکت و روان
طراحی کم حجم
دارای برق مصرفی 4.8 وات
ساده و سریع
دارای فرکانس بالا
دارای میزان صدا (31 دسیبل)
همراه با کنترل دستگاه از طریق موبایل
هوای اتاقی به مساحت ۲۳ متر مربع را ظرف تنها ۱۰ دقیقه تصفیه می نماید
دارای قدرت پاکسازی هوا از ذرات با قطر ۲.۵ میکرونی را تا ۹۹.۷ درصد در ساعت،گرد و خاک و مو و دیگر ذرات بزرگ تا ۱۰۰ درصد و گرده گیاهان را تا ۹۹.۹۹
فیلترهای تعبیه شده در دستگاه تصفیه هوا شیائومی نسخه 2:
فیلتر اولیه
این فیلتر ذرات درشت معلق در هوا را جذب می نماید.
فیلتر هپا
این فیلتر تمامی ذرات معلق در هوا را تا 99.97 % جذب می نماید.
فیلتر کربن اکتیو
گازهای سمی را جذب نموده و بوها (مانند بوی ناشی از مصرف سیگار و بوی حیوانات خانگی) را از بین می برد.

به گفتگو بپیوندید