رد کردن لینک ها

با جعبه قرص هوشمند HiPee شیائومی دیگر مصرف داروی خود را فراموش نمی کنید

یکی از مشکلاتی که بسیاری از افراد با آن روبرو هستند فراموش کردن مصرف داروهای خود می باشد. شرکت شیائومی برای رفع این مسئله یک جعبه قرص هوشمند تولید کرده است. این جعبه علاوه براینکه به ذخیره سازی قرص های شما می پردازد به شما کمک می کند تا داروهای خود را به موقع مصرف کنید. بطور قطع بسیاری از افراد چه برای دوره های کوتاه مدت و چه بلند مدت می توانند از این دستگاه مفید استفاده کنند.

جعبه قرص هوشمند HiPee شیائومی علاوه براینکه یک یادآور هوشمند می باشد به شما میزان دوز مصرفی هر دارو را نیز اعلام می کند. این دستگاه از نظر طراحی بسیار شبیه به سایر محصولات شیائومی می باشد. این جعبه قرص دارای یک طراحی ساده می باشد و به آسانی در کف دست شما جا می شود و حمل آن نیز آسان می باشد. این محصول دارای 13 سانتی متر طول، 4.5 سانتی متر عرض و 3 سانتی متر ارتفاع می باشد. حداکثر ظرفیت این دستگاه 80 کپسول می باشد. این جعبه به 4 قسمت تقسیم می شود که هر قسمت دارای پوشش داخلی جداگانه برای جلوگیری از رطوبت، نور و تماس بین داروها می باشد. تأمین انرژی این دستگاه برعهده یک باتری سکه ای می باشد و باتوجه به مصرف پایین دستگاه از هر باتری می توان برای مدت بسیاری استفاده کرد.

جعبه قرص هوشمند HiPee شیائومی همچنین توانسته است تأییدیه FDA را کسب کند. به طور حتم برای شما این سؤال بوجود آمده که چرا این دستگاه را هوشمند می نامیم. در جواب این سؤال باید بگوییم این دستگاه با اتصال به دستگاه های اندرویدی و IOS شما از طریق بلوتوث به شما در یادآوری کمک می کند. این دستگاه دارای یک اپلیکیشن همراه می باشد که این اپلیکیشن از طریق اسکن بارکد موجود بر روی دستگاه قابل دسترسی می باشد. پس از نصب اپلیکیشن و جفت سازی دستگاه با گوشی خود شما می توانید با کلیک بر روی جایگاه هر دارو اطلاعات مربوط به آن را اضافه کنید پس از اضافه کردن دارو شما می توانید سایر اطلاعات مانند دوز مصرفی و همچنین زمان مصرف را تنظیم کنید.

هنگامیکه زمان مصرف یک قرص فرا می رسد کاربر بر روی گوشی خود یک هشدار دریافت می کند و یک چراغ سبز نیز بر روی جعبه شروع به چشمک زدن می کند. اگر شما بازهم مصرف دارو را فراموش کنید هر 10 دقیقه برای شما یک هشدار ارسال می شود و دستگاه نیز آلارم می دهد. هر یک از محفظه های این جعبه دارای یک چراغ جداگانه می باشد بنابراین شما به راحتی می توانید متوجه شوید که زمان مصرف کدام دارو می باشد. این دستگاه همچنین الگوی مصرف شما را بررسی می کند تا بتوانید به آسانی بر مصرف داروهای خود نظارت داشته باشید.

یکی از نکات جالب این دستگاه این است که هنگامیکه فراموش کردید که جعبه قرص را کجا قرار داده اید تنها کافی است گوشی خود را برداشته به اپلیکیشن جعبه قرص وارد شوید و سپس قابلیت پیدا کردن جعبه را فعال کنید و در این حین دستگاه شروع به بوق زدن می کند و شما به اسانی می توانید آن را پیدا کنید. در حال حاضر قیمت و تاریخ عرضه این دستگاه اعلام نشده ولی باتوجه به رونمایی انتظار می رود که بزودی اطلاعات بیشتری را درمورد این دستگاه مفید کسب کنید.

به گفتگو بپیوندید