رد کردن لینک ها

نسخه گلوبال گوشی های شیائومی با برنامه Google Phone و Messages عرضه می شوند

شرکت شیائومی صرفاً برای ذخیره سازی در گوشی های Android One و Android Go از رابط کاربری MIUI استفاده می کند . با این حال ، با عرضه گوشی Mi 9T Pro که با برنامه های Google Dialer و Google Messages همراه بود تغییر کرد. اکنون توضیحی از این توسعه به شما ارائه می دهیم. این بیانیه در انجمن رسمی Mi منتشر شد و در آن آمده است که تمام دستگاه های شیائومی با عرضه Mi 9T Pro که در خارج از چین راه اندازی می شوند با اپلیکیشن های Google’s Phone و Messages عرضه می شوند. دلیل این امر وجود “قوانین و محدودیت های حریم خصوصی در سراسر جهان” است.
با راه اندازی اپلیکیشن Google’s own phone کاربران دیگر نمی توانند از ضبط تماس که ویژگی موجود در برنامه Xiaomi’s own phone است استفاده کنند. با این حال ، گزارش شده است که این ویژگی امسال در برنامه Google Phone قابل دسترسی خواهد بود.
رابط کاربری MIUI برای مناطق مختلف سفارشی شده است. نسخه ای برای بازار اروپا وجود دارد ، بنابراین آیا نسخه های سفارشی برای هند ، اندونزی ، روسیه و البته چین نیز وجود دارد؟ بنابراین جای تعجب نیست که برخی از ویژگی های خاص در برخی از مناطق در دسترس هستند در حالی که برخی دیگر آن را ندارند

به گفتگو بپیوندید