رد کردن لینک ها

سود ناخالص 8 تا 9 درصدی باعث می شود گوشی های شیائومی بسیار رقابتی باشند

مدیر عامل شرکت شیائومی می گوید میزان سود ناخالص فقط 8-9٪ است که باعث می شود تلفن های Mi بسیار رقابتی باشند. امروز ، ضمن اعلام نتایج مالی سه ماهه سوم سال جاری ، مدیر عامل شرکت شیائومی آقای لی جون توضیح داد که چرا گوشی های هوشمند این شرکت از نظر اقتصادی مقرون به صرفه هستند. او می گوید که این شرکت فقط 8 تا 9 درصد سود ناخالص دارد و این باعث می شود دستگاه های شرکت از نظر اقتصادی مقرون به صرفه باشند. او معتقد است که با پیشروی این صنعت به سمت فناوری 5G ، هزینه های گوشی های هوشمند بیش از حد ناخوشایند خواهد شد و دستگاه ها گران می شوند. با این حال، وی افزود که در مقایسه با دیگران ، نسبت قیمت به عملکرد گوشی های شیائومی بهتر خواهد بود.

میزان سود ناخالص فقط 8-9٪ است که باعث می شود تلفن های Mi بسیار رقابتی باشند
آقای لی جون گفت: “من فکر می کنم حاشیه سود ناخالص 8٪ -9٪ بسیار پائین است و از آنجا که مدل فروش ما مبتنی بر فروش تجارت الکترونیکی است ، قیمتی که مشتری در نهایت برای خرید کردن محصول آن را پرداخت می کند بسیار ارزان خواهد بود. مهمترین چیز این است که سود ناخالص ما بسیار پایین است و روابط میانی برای رسیدن محصول به دست مشتری بسیار کوتاه است ، بنابراین قیمت نهایی در بازار خرده فروشی برای خریداران بسیار جذاب است. ” وی در ادامه تکرار کرد: این شرکت با همان استراتژی فروش در مرحله 5G نیز پیش خواهد رفت. این امر منطقی است که مدل فعلی این شرکت خوب عمل کند.

با مراجعه به داده های مالی Q3 2019 به اشتراک گذاشته شده توسط گروه شیائومی، کل درآمد این شرکت برای سه ماهه مذکور 53.7 میلیارد RMB است که نشان دهنده افزایش 5.5 درصدی در سال است و این موضوع آن را به بالاترین میزان درآمد سه ماهه سال از زمان تأسیس شیائومی تبدیل می کند. این شرکت فاش می کند که میانگین سود خالص آن 3.5 میلیارد RMB بوده که نشان دهنده افزایش 20.3 درصد در سال بوده که بیش از انتظارات بازار است. کل سود خالص ترکیبی شرکت برای سه چهارم اول سال جاری 9.2 میلیارد یوان است که بیش از کل سود خالص سال گذشته است.

به گفتگو بپیوندید