رد کردن لینک ها

مشخصات گوشی های Redmi Note 7، Note 7 Pro و Redmi Go  لو رفت

شرکت شیائومی تأیید کرده است که در تاریخ 28 فوریه از گوشی Redmi Note 7 در هند رونمایی می کند. احتمال داده می شود که شرکت شیائومی در این روز علاوه بر گوشی Redmi Note 7 از چند دستگاه دیگر مانند Redmi note 7 pro، Redmi Go  نیز رونمایی کند.

مشخصات گوشی Redmi Note 7

طبق اطلاعات لو رفته گوشی Redmi Note 7 در 2 نسخه 3 گیگابایت رم بعلاوه 32 گیگابایت حافظه داخلی و 4 گیگابایت رم بعلاوه 64 گیگابایت حافظه داخلی عرضه خواهد شد. به احتمال زیاد نسخه ای که قرار است در هند عرضه شود با نسخه ای که در ماه ژانویه در چین عرضه شد متفاوت می باشد. طبق آنچه که اعلام شده این گوشی مجهز به چیپست اسنپدراگون 636 خواهد بود که پیش از این در گوشی های Redmi Note 6 Pro و Redmi Note 5 Pro نیز استفاده شده بود. انتظار می رود که از سنسور 12 مگاپیکسلی Sony IMX486 برای سنسور اصلی دوربین دوگانه پشتی استفاده شود. همچنین برای دوربین سلفی از یک سنسور 13 مگاپیکسلی استفاده خواهد شد. آخرین نکته ای که در اطلاعات لو رفته درمورد این گوشی به آن اشاره شده رنگ دستگاه می باشد و این گوشی قرار است که در 3 رنگ مشکی، آبی و قرمز عرضه شود.

مشخصات گوشی pro Redmi Note 7

بنظر می رسد که گوشی که در چین با نام Redmi Note 7 عرضه شده بود قرار است در هند با نام Redmi Note 7 pro عرضه شود. طبق اطلاعات لو رفته گوشی Redmi Note 7 pro مجهز به چیپست اسنپدراگون 660 می باشد و برای سنسور اصلی دوربین پشتی آن از سنسور 48 مگاپیکسلی Samsung ISOCELL Bright GM1 استفاده خواهد شد. برای دوربین سلفی نیز به احتمال زیاد از یک سنسور 13 مگاپیکسلی در این گوشی استفاده خواهد شد. انتظار می رود که گوشی Redmi Note 7 pro در 2 نسخه دارای 4 گیگابایت رم بعلاوه 64 گیگابایت حافظه داخلی و 6 گیگابایت رم بعلاوه 128 گیگابایت حافظه داخلی عرضه خواهد شد. انتظار می رود که این گوشی در 3 رنگ مشکی، گرادیانت آبی و گرادیانت قرمز در بازار عرضه شود.

مشخصات گوشی Redmi Go

گوشی Redmi Go مجهز به اندروید Go می باشد و در آن از چیپست متوسط اسنپدراگون 425 استفاده شده است. این گوشی از نظر مشخصات دیگر نیز بسیار معمولی می باشد. در این گوشی از 1 گیگابایت رم، 8 گیگابایت حافظه داخلی، دوربین پشتی 8 مگاپیکسلی و دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی استفاده شده است.

به گفتگو بپیوندید