رد کردن لینک ها

شیائومی از قفل هوشمند اثر انگشتی U شکل AreoX رونمایی کرد

شرکت شیائومی از قفل هوشمند اثر انگشتی U شکل AreoX تحت پلت فرم Youpin رونمایی کرد. این دستگاه دارای 2 اندازه مختلف می باشد و قیمت آن نیز از 199 یوان آغاز می شود. تاکنون بیش از 900 هزار یوان برای این محصول در Youpin سرمایه جمع شده است که این میزان 2 برابر مبلغی است که برای سرمایه گذاری این محصول در نظر گرفته شده است. شرکت شیائومی همواره سعی کرده تا محصول ساده و کارآمدی را عرضه کند که زندگی ما را آسانتر می کند و قفل هوشمند اثر انگشتی U شکل AreoX یکی از این محصولات می باشد. این قفل به شما کمک می کند که از دوچرخه و سایر وسایل خود مراقبت کنید. باید گفت که استحکام و دوام این قفل فوق العاده می باشد.

قفل هوشمند اثر انگشتی U شکل AreoX از 2 بخش تشکیل شده است بدنه این محصول یک قفل ضد سرقت می باشد و یک میله استیل ضد زنگ نیز به آن متصل می باشد. بدنه این قفل بسیار مقاوم می باشد و با کسب استاندارد IP65 دربرابر گرد و غبار و آب مقاوم می باشد. میله این قفل نیز بسیار مستحکم می باشد و نمی توان آن را حتی با اره برقی برش داد. به طور قطع محم ترین ویژگی این قفل سنسور اثر انگشت آن می باشد. این سنسور که از دقت و سرعت بسیار بالایی برخوردار می باشد به شما کمک می کند تا با امنیت بیشتری از وسایل خود مراقبت کنید. این قفل با توجه به سرعت شناسایی بسیار بالایی که دارد می تواند تنها ر 0.55 ثانیه اثر انگشت شما را شناسایی کند و قفل را باز کند.

تأمین انرژی مورد نیاز این سنسور برعهده یک باتری قابل شارز می باشد که طبق اطلاعات سازنده این باتری می تواند تا 12 ماه پاسخگوی نیاز کاربر باشد. هنگامیکه میزان شارژ دستگاه به کمتر از 15 درصد برسد دستگاه به کاربر هشدار می دهد. همچنین یک پورت USB نوع C نیز وجود دارد که می تواند در هنگامیکه شارژ باتری در حال اتمام می باشد انرژی اضطراری را در اختیار قفل قرار دهد. شرکت شیائومی همچنین یک جفت کلید فیزیکی را همراه با این قفل عرضه می کند که می تواند در مواقع ضروری مورد استفاده قرار بگیرد. قفل هوشمند اثر انگشتی U شکل AreoX همانطور که گفته شد از نظر میزان طول میله در 2 نسخه عرضه می شود که میله کوتاه دارای ابعادی برابر با 224.8 x130x32.2 میلی متر و میله بلند دارای ابعاد 300 x130x32.2 میلی متر می باشد. قیمت این قفل با میله کوتاه برابر با 199 یوان (تقریباً 29 دلار) و برای میله بلند 219 یوان (تقریباً 32 دلار) تعیین شده است.

به گفتگو بپیوندید