رد کردن لینک ها

تصاویر جعبه گشایی گوشی Mi 9 SE Brown Bear Limited Edition شیائومی

گوشی Mi 9 SE Brown Bear Limited Edition یکی از جدیدترین محصولات شیائومی می باشد باشد که چند روز پیش عرضه شده است. این گوشی حاصل همکاری شرکت های شیائومی LINE می باشد. کاراکتر Brown که بر روی گوشی از ان استفاده شده در واقع یکی از استیکرهایی می باشد که در پیامرسان LINE موجود می باشد، این کاراکتر عضوی از LINE FRIENDS می باشد. در سرتاسر دنیا فروشگاه های متعددی بر اساس LINE FRIENDS بنا شده است.

گوشی Mi 9 SE Brown Bear Limited Edition شیائومی از نظر ظاهری به غیر از گولوی خرس در پشت آن نسبت به نسخه معمولی گوشی Mi 9 SE تفاوتی ندارد. اما در داخل گوشی تغییرات بیشتری مشاهده می شود. در این گوشی چندین والپیپر و تم اختصاصی وجود دارد، همچنین شما می توانید با کاراکتر بازی کنید. گوشی Mi 9 SE Brown Bear Limited Edition شیائومی از نظر سخت افزاری مشابه نسخه نمهمولی می باشد و دارای 6 گیگابایت رم + 128 گیگابایت حافظه داخلی می باشد. این گوشی همچنین مجهز به صفحه نمایش 5.97 اینچی FHD+ AMOLED می باشد که نوسط سامسونگ تولید شده است. برای پردازنده این گوشی نیز از اسنپدراگون 712 استفاده شده است.

گوشی Mi 9 SE Brown Bear Limited Edition دارای دوربین سه گانه در پست با سنسور های 48 و 13 و 8 مگاپیکسلی می باشد که به شما کمک می کند تصاویر فوق العاده ای را به ثبت برسانید. برای دوربین سلفی نیز از یک سنسور 20 مگاپیکسلی استفاده شده است. این گوشی همچنین مجهز به یک باتری 3070 میلی آمپری با قابلیت پشتیبانی از شارژ سریع 18 وات می باشد. این نسخه محدود با قیمت 2499 یوآن (تقریبا 370 دلار) برای فروش قرار گرفته است.

در ادامه تصاویر جعبه گشایی گوشی Mi 9 SE Brown Bear Limited Edition را مشاهده می کنید.

به گفتگو بپیوندید