رد کردن لینک ها

گوشی POCO F1 Lite در بنچمارک Geekbench مشاهده شد

سال گذشته شرکت شیائومی از یک برند گوشی جدید با نام POCO رونمایی کرد و تاکنون تنها یک گوشی از این برند با نام POCO F1 عرضه شده است و طبق شایعات گوشی جدید این شرکت با نام POCO F2 به زودی عرضه خواهد شد. هر چند طبق اطلاعات جدید اوضاع گوشی جدید پوکوفون ممکن کمی عوض شود و گوشی جدید کمی ضعیف تر از نسل قبلی باشد.

چند ساعت پیش یک گوشی با نام Xiaomi POCO F1 Lite در بنچمارک Geekbench ثبت شد. این گوشی مجهز به پردازنده اسنپدراگون 660، اندروید 9 و 4 گیگابایت رم می باشد.

 گوشی Xiaomi POCO F1 Lite  در حالت تک هسته ای امتیاز 1341 و در حالت چند هسته ای امتیاز 4830 را بدست آورده است. این امتیازات تقریباً در سطح سایر گوشی هایی می باشد که از چیپست اسنپدراگون 660 استفاده می کند. طبق اعلام Nashville Chatterclass که برای اولین بار گوشی POCO F1 Lite را در بنچمارک Geekbench مشاهده کرد یک گوشی دیگر با نام Xiaomi Uranus امروز در بنچمارک Geekbench به ثبت رسید که احتمال داده می شود که گوشی POCO F1 Lite همان Xiaomi Uranus باشد چراکه امتیاز هر 2 گوشی برابر می باشد. البته نکته ای که باید به آن توجه داشته باشید این است که هنوز هیچگونه منبع خبری معتبری از جانب شیائومی وجود این گوشی را تأیید نکرده و در حال حاضر باید با دیده شک و تردید به این گوشی نگاه کرد.

به گفتگو بپیوندید