رد کردن لینک ها

گوشی Mi max 3 شروع به دریافت آپدیت اندروید 9 کرده است

در طی چند ماه گذشته شرکت شیائومی در حال عرضه رابط کاربری MIUI 10  برپایه اندورید 8.1 خود بوده است. با اینحال این شرکت اندروید 9 را برای برخی از دستگاه های خود مانند Pocophone F1، MI 8  و Mi mix 3 را عرضه کرده است. علاوه بر این شرکت شیائومی اکنون شروع  به عرضه رابظ کاربری MIUI 10.2.1 بر پایه اندروید 9برای گوشی MI MAX 3 در چین کرده است. در این آپدیت ویژگی ها و قابلیت های جدیدی به گوشی اضافه شده است. درهفته گذشته لینک مستقیم دانلود MIUI 10.2.1.0.PEDCNXM در دسترس قرار گرفت. برخی از کاربران با استفاده از دانلود فایل و به صورت دستی اقدام به آپدیت دستگاه خود کردند اما بسیاری از کاربران منتظر اپدیت OTA ماندند. حال شرکت شیائومی از امروز شروع به عرضه آپدیت OTA کوشی Mi max 3 کرده است.

تغییرات اپدیت پایدار MIUI 10.2.1 برای گوشی می مکس 3 شیائومی

طبق آنچه که در لیست تغییرات MIUI 10.2.1. آمده است در این اپدیت بهبودهایی درعملکرد دوربین صورت پذیرفته است. همچنین چندین مشکل نیز رفع شده است. از مشکلات رفع شده می توان به رفع مشکل تصویر برداری پشت سرهم خودکار، رفع مشکل هنگ کردن در هنگام مشاهده تصاویر، رفع مشکل تغییر اندازه آیکون ها و موارد بسیار دیگری اشاره کرد. در اپدیت جدید همچنین با اضافه شدن میانبرها مشکلات دسترسی به برنامه ها حل شده است البته این ویژگی به طور پیشفرض غیرفعال می باشد و کاربران می توانند با رفتن به منوی تنظیمات این ویژگی را فعال کنند. همچنین در بخش مدیریت دستگاه نیز مشکلاتی که در طی چند ماه گذشته توسط کاربران گزارش شده بود رفع شده است. بطور کلی باید بگوییم که این آپدیت بسیاری از مشکلات کاربران را برطرف کرده است و کاربران می توانند با رفع مشکلات از گوشی خود بهره بیشتری ببرند. کاربران برای بررسی اینکه گوشی آن ها آپدیت را دریافت کرده است و یا خیر می توانند به مسیر Settings>About phone>System Update   مراجعه کنند. این آپدیت حجمی در حدود 2.1 گیگابایت دارا می باشد. در هنگام نصب حتماً توجه داشته باشید که گوشی شما بیش از 60  درصد شارژ داشته باشد. این آپدیت در حال حاضر تنها برای نسخه چین عرضه شده و انتظار می رود که به زودی برای نسخه گلوبال گوشی نیز عرضه شود. گوشی Mi Max 3 دارای ابعادی معادل ۸* ۸۷٫۴ * ۱۷۶٫۲  میلی متر می باشد که کمی بزرگ تر از گوشی Mi Max 2 می باشد. اندازه این گوشی تقریبا برابر با گوشی های معمول موجود در بازار با صفحه نمایش ۶٫۳ می باشد. شرکت شیائومی با کاهش اندازه حاشیه بالایی صفحه نمایش و رساندن اندازه آن به ۴٫۷ میلیمتر، کاهش اندازه حاشیه پایینی صفحه نمایش و رساندن اندازه آن به ۷ میلیمتر، کاهش اندازه حاشیه های کناری صفحه نمایش و رساندن اندازه آن به ۱٫۳میلیمتر توانسه از یک صفحه نمایش ۶٫۹ اینچی در این گوشی استفاده کند. این گوشی در سه رنگ مشکی، آبی و طلایی عرضه خواهد شد.

گوشی Mi Max 3 دارای یک صفحه نمایش ۶٫۹ اینچی با نسبت تصویر ۱۸:۹ و رژولوشن +FHD می باشد. طبق اعلام شیائومی نسیت صفحه نمایش به بدنه این گوشی ۸۵٫۱۹ درصد می باشد. در مقایسه با گوشی Mi Max 2، میزان روشنایی صفحه نمایش این گوشی ۱۹ درصد و کنتراست آن ۵۰ درصد بهبود پیدا کرده است و میزان تولید رنگ صفحه نمایش نیز ۱۷ در صد افزایش پیدا کرده است.

گوشی می مکس ۲ مجهز به پردازنده اسنپدراگون ۶۲۵ بود در حالی که در گوشی می مکس ۳ از پردازنده اسنپدراگون ۶۳۶ استفاده شده که در حدود ۴۰ درصد عملکرد بهتری نسبت به اسنپدراگون ۶۲۵ دارد. این گوشی دارای ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی می باشد. با استفاده ازاین گوشی می توانید انواع بازی های گرافیکی را در یک صفحه نمایش بزرگ به خوبی انجام دهید.

گوشی می مکس ۳ دارای دوربین دوگانه با سنسور های ۱۲ و ۵ مگاپیکسلی می باشد که از هوش مصنوعی نیز بهره می برند. قدرت و سرعت فوکوس دوربین این گوشی با اضافه شدن هوش مصنوعی بسیار بهبود پیدا کرده است. برای دوربین سلفی این گوشی از یک سنسور ۸ مگاپیکسلی استفاده شده است و در کنار آن نیز برای بهبود کیفیت تصاویر از یک فلش LED استفاده شده است.

همانند نسخه قبلی این گوشی نیز مجهز به دو اسپیکر استریو شده است تا در هنگام بازی کیفیت صدای بازی بهتری را تجربه کنید. آخرین نسخه رابط کاربری MIUI برپایه اندروید ۸٫۱ در این گوشی استفاده شده است. به جز سنسور اثر انگشت در پشت گوشی، این گوشی مجهز به قابلیت بازگشایی قفل از طریق شناسایی چهره نیز می باشد. از سایر ویژگی های این گوشی می توان به قابلیت پشتیبانی از کارت حافظه جانبی، پشتیبانی از شبکه ۴G، دو سیم کارته بودن، Wi-Fi 802.11، بلوتوث ۵، USB نوع C  و جک ۳٫۵ میلیمتری صدا اشاره کرد.

گوشی می مکس ۳ دارای یک باتری ۵۵۰۰ میلی آمپری می باشد که این باتری ۲۰۰ میلی آمپر بیشتر باتری به کار رفته در نسخه قبلی گوشی می باشد.باتری غول پیکر این گوشی این امکان را فراهم می آورد که با یکبار شارژ بتوان به مدت ۲ روز از گوشی استفاده کرد. باتری این گوشی مجهز به قابلیت شارژ سریع ۳ می باشد و با یک ساعت شارژ می توان باتری گوشی را به میزان ۷۱ درصد شارژ کرد.

به گفتگو بپیوندید