شرکت شیائومی در سال 2013 اولین گام های خود را در بازار موبایل برداشت در ابتدا رشد این شرکت به دلیل شیوه فروش و بازاریابی این شرکت سرعت زیادی داشت اما به مرور این فروش کاهش یافت و دلیل آن محدودیت های شیوه فروش این شرکت بود. در سال 2017 این شرکت با تغییر رویکرد خود و توجه به بازار آفلاین در کنار بازار آنلاین و همچنین حضور در بازار های بین المللی توانست فروش خود را دوباره صعودی کند. با گسترش روز افزون حضور شرکت شیائومی در بازارهای مختلف و همچنین افزایش کیفیت محصولات این شرکت موجودی محصولات این شرکت پس از معرفی به سرعت به اتمام می رسید. حال طبق شواهد گوشی Mi 9 با کمبود موجودی مواجه شده و آقای لین بین دلیل این مسئله را بی تجربگی شرکت عنوان کرده است. این مدیر شیائومی اعلام کرده است که در این شرکت هنوز بخش هایی نیاز به بهبود دارد و یکی از این بخش ها مربوط به انبار شرکت می شود و مهم ترین دلیل این مشکل کمبود تجربه شرکت در فروش با مقیاس وسیع می باشد. وی اعلام کرد که برای رفع این مشکل شرکت شیائومی کلاس های ویژه ای را برای کارمندان خود برگزار خواهد کرد.