رد کردن لینک ها

جاروبرقی رباتی هوشمند شیائومی

امروزه افزایش روز افزون فعالیت های ما ،کمبود وقت و همچنین پیشرفت تکنولوژی ،همگی موجب شده است تا نحوه زندگی تمامی انسان ها کاملا متفاوت تر از گذشته باشد و روزانه شاهد پیشرفت های متعددی در زمینه تکنولوژی باشیم.شیائومی اینبار نیز دست به تولیدی محصولی زده،تا با بهترین عملکرد نسبت به تمامی مدل های مشابه،منزل شما را به بهترین نحو ممکن، تمیز کند.این محصول چیزی نیست جز،جارو برقی رباتی هوشمند شیائومی که در ادامه، به برسی تخصصی این محصول میپردازیم.

 

جاروبرقی رباتی هوشمند شیائومی ،همچون یک انسان فکر میکند و تصمیم میگیرد تا بتواند به خوبی عهده دار نظافت منزلتان باشد. برای این امر، شیائومی این محصول را به ۱۲ سنسور و حسگر گوناگون و مختلف با کارایی بسیار دقیق مجهز کرده است. همچنین قلب تپنده این سیستم شامل ۳ پردازنده (پردازنده چهار هسته ای Allwinner ARM Cortex A7 ،پردازنده سیگنال دیجیتال TI ،و میکروکنترولر ST ARM CORTEX M3 ) میباشد تا بتواند عملکردی بی نقص در یافتن بهترین و سریع ترین مسیر خانه،شناخت وسایل خانه و دیوار ها،تمیز کردن تمامی مساحت خانه بدون جا ماندن نقطه ای و … را با بالاترین سرعت همچون مغز شما به نمایش بگذارد.

 

از سنسور ها و حسگرهای این محصول میتوان به سنسور تشخیص دیوار،سنسور گرد و خاک،سنسور عدم برخورد به اجسام،سنسور رادار التراسونیک (برای برسی لحظه به لحظه محیط)،حسگر سنجش فاصله لیزری LDS (که با خطایی کمتر از ۲ % تا فاصله ۶ متر محیط را به طور ۳۶۰ درجه با سرعت ۱۸۰۰ بار در دقیقه منزل شما را اسکن میکند و نقشه خانتان را برایتان به نمایش میگذارد)،قطب نمای الکترونیکی،سنسور تشخیص پستی و بلندی خودکار( برای کارکرد روی فرش و موکت و پارکت و تمام بلندی های خانه)،ژیروسکوپ،شتاب سنج،سنسور ضربه،سرعت سنج و سنسور سنجش سرعت فن نام برد. کاملا روشن است که شیائومی، برایتان جای هیچ کم و کاستی را نگذاشته و با پایین ترین قیمت همانند همیشه،بهترین ها را گرد هم آورده است تا در خدمت شما باشند.

 

برای خالی کردن مخزن جاروبرقی رباتی هوشمند شیائومی و یا تمیز کردن برس اصلی آن نیاز به هیچگونه زحمت و تلاشی نیست، چرا که تنها با باز کردن درب رویی، میتوانید مخزن را برداشته و آن را در سطل زباله خالی کنید.همچنین میتوانید به صلاح دید خود، فیلتر هوارا نیز تمیز کنید. از طرفی دیگر برای تمیز کردن برس اصلی، یک شانه به همراه محصول قرار گرفته است که با طراحی خاص خود،و همانند یک بشگاف نیز عمل میکند تا بتوانید مو های جمع شده به برس را، تمیز کنید.

 

جارو برقی رباتی شیائومی میتواند علاوه بر مسیر یابی،پستی ها و بلندی ها را تشخیص داده تا از پله ها سقوط نکند یا به پایه های میز و مبلمانتان برخورد نکرده و دور تا دور آن ها را تمیز کند، یا یه طور خودکار از روی فرش به پارکت و موکت و سرامیک حرکت کرده و تا هیچگونه مشکلی منجر به توقف جاروبرقی رباتی شیائومی نشود.

 

همچنین جاروبرقی رباتی هوشمند شیائومی به واسطه حجم انبوهی از سنسور ها و حسگر ها و دقتی بی نقص، میتواند با تشخیص فاصله تنها ۱۰ میلی متری، دیوار، وسایل یا پایه های آنها را تمیز کند که این امر منجر به حفظ زیبایی محصول و عدم آسیب به وسایل خانتان میگردد .علاوه بر این شما میتوانید برای دقت بیشتر در تمیزی زوایا، برس کناری جارو را با پیچ ، به دلخواه وصل کنید و یا آن را جدا کنید.این جارو با حرکت زیگ زاگ و مستقیم میتواند سریع ترین مسیر را انتخاب کرده و به طور کامل همه جا را جارو کند. اطمینان داشته باشید که هیچ نقطه ای از خانه را ،از قلم نمی اندازد.

 

باتری لیتیوم یونی ۵۲۰۰ میلی آمپری جاروبرقی رباتی هوشمند شیائومی از با کیفیت ترین، معتبر ترین و با بالاترین استانداردهای تولید عرضه شده که میتواند تا ۲٫۵ ساعت ،انرژی مورد نیاز این محصول را به طور کامل فراهم آورد تا برای خانه های بزرگ با متراژ ۲۵۰ متر مربع نیز کافی باشد.همچنین سیستم شارژ cc وcv به طور مخصوصی طراحی شده تا با کنترل اضافه بار ،عمر باتری ۲ ساله را تضمین کنند. این باطری همراه با پوشش فولادی ضد زنگ و حفاظت PTC / CID می باشد که منجر به دوام ،استحکام و جلوگیری از بروز اتفاقات و آسیب ها میشود و با سیستم های حفاظتی مختلف(مانند، حفاظت از شارژ بیش از حد،تخلیه بیش از حد،حرارت بیش از حد،اتصال کوتاه،ولتاژ بیش از حد مجاز )موفق به کسب گواهینامه های معتبر امنیتی و استانداردهای بالا شده است.

به گفتگو بپیوندید