دستورالعمل ارائه گارانتی می هوم
*** توجه مهم: لطفا هرگونه به روزرسانی نرم افزارهای محصولات با هماهنگی واحد گارانتی از طرف مشتری انجام گیرد در غیر اینصورت این واحد هیچ گونه مسئولیتی در قبال عواقب پیش آمده نخواهد داشت***
*** توجه مهم: درصورتیکه کالای جایگزین موجود نبود با هماهنگی خریدار، کالا با مدل بالاتر تحویل میگردد و در صورت اختلاف قیمت ما به تفاوت دریافت می گردد. در مدت زمان گارانتی در صورتی که کالا نیاز به تعویض داشته باشد و کالا موجود نباشد مبلغ کالا برابر با عدد فاکتور فروش می هوم در زمان خرید پرداخت می شود
***توجه مهم: تغییر شکل فیزیکی دستگاه تحت هر شرایطی (از قبیل حرارت،ضربه، آسیب های ناشی از اقدام به تعمیر یا سرویس توسط کارشناسان خارج از مرکز می هوم، قراردادن در برابر نور مستقیم آفتاب) شامل گارانتی نمی باشد و دستگاه از گارانتی خارج می شود***
*** توجه مهم: در گارانتی می هوم باتری و سلول ها شامل ۶ ماه گارانتی می شود. باتری هایی که تغییر شکل دادند و یا باد کرده اند در صورت ضربه فیزیکی مشهود از گارانتی خارج می شوند و در غیر اینصورت تا 3 ماه اول شامل کارانتی می شوند . این مورد معمولآ بر اثر استفاده غیر اصولی رخ می دهد . ( برای مثال : حرارت، نور مستقیم آفتاب، شارژرهای غیر استاندارد و ضربه )
مشتریان گرامی، لطفاً برای تشخیص گارانتی اصلی می هومبه موارد زیر توجه فرمایید:
1. لیبل کد QR می هوم، روی پکیج محصولات درج میگردد که شامل لوگوی می هوم ، کد QR و نشانی سایت می هوم است و در این لیبل، هیچگونه جابجایی، اضافه یا کسر حروف وجود ندارد.
2. لیبل گارانتی می هوم بر روی خود محصول درج میشود. لیبل گارانتی شامل شماره سریال گارانتی (همانند تصویر زیر: ۹۹۰۱A1001)، لوگوی می هوم، نشانی اینترنتیir، متن «با گارانتی می هوم اصل بخرید» و عبارت «ORIGINAL» با حروف بزرگ لاتین است.
3. لیبل می هوم دارای ۴ خط برش بوده که با لمس، قابل تشخیص است.
4. اگر لیبل محصول خریداریشدهی شما مغایر با هرکدام از موارد فوق باشد، محصول مورد نظر مشمول گارانتی می هوم محسوب نمیگردد.
شرایط عمومی ضمانت کالا بر اساس قسمت قوانین و مقررات سایت سازمان نظام صنفی رایانه بشرح ذیل تعیین شده است:
1. استفاده از خدمات گارانتی منوط به بررسی و تشخیص شرکت بوده و دستگاهی که کارت ضمانت، برچسب گارانتی یا شماره سریال آن مخدوش شده و یا با شماره سریال دستگاه مطابقت ندارد، شامل گارانتی نمی باشد.
2. ضمانت فقط شامل دستگاه اصلی بوده و شامل سایر دستگاه های متصل به آن (منبع برق، کابل، حافظه) و قطعات جانبی و لوازم مصرفی، ارتقا upgrade & Downgrade، Registration ورژن نرمافزاری (علیالخصوص آپگرید محصولات غیر اینترنشنال) و نصب و راهاندازی اپلیکیشن کالاها و خدمات نرمافزاری، تنظیم یا نصب و راهاندازی نمی گردد.
3. ضمانت شامل موارد نرم افزاری از قبیل : ارتقا، upgrade & Downgrade، Registrationورژن نرمافزاری و نصب و راهاندازی اپلیکیشن کالاها و خدمات نرمافزاری، تنظیم یا نصب و راهاندازی نمی گردد و هر کدام از این موارد موجب از بین رفتن شرایط گارانتی می شود.
4. ارسال دستگاه جهت استفاده از خدمات گارانتی به شرکت و برگشت آن به عهده خریدار است.
5. ضمانت دستگاه، مربوط به عیوب ناشی از ساخت بوده و شامل ایرادات ناشی از ضربه خوردگی و نفود مایعات (بخصوص نفوذ آب به دستبندهای سلامتی و ساعت های هوشمند تحت ضمانت این شرکت) یا مواد شیمیایی، شکستگی، خراشیدگی، تغییر شکل، زنگ زدگی، نوسانات برق یا ولتاژ القایی، صدمات حین حمل، استفاده نادرست (عدم رعایت شرایط مندرج در دستورالعمل نگهداری و کارکرد)، دستکاری، تنظیم یا تعمیر توسط افراد غیر مجاز و یا بلایای طبیعی و حوادث غیر مترقبه نمیگردد.
6. چنانچه امکان تعمیر دستگاه در طول مدت گارانتی میسر نباشد، دستگاه معیوب با دستگاه سالم تعویض می گردد و در صورتی که این دستگاه از رده تولید خارج شده باشد، کالای مشابه تحویل و در صورت لزوم مابه التفاوت احتمالی مبلغ دریافت خواهد شد.
7. در صورت نیاز به واردات قطعات از خارج از کشور جهت تعمیر، با توجه به محدودیت های واردات، امکان افزایش زمان تعمیر یا تعویض وجود خواهد داشت.
8. تعهدات شرکت محدود به موارد مندرج در این ضمانتنامه بوده و ایفای سایر تعهدات تولید کننده اصلی کالا و یا سایر فروشندگان کالا منوط به بررسی و تعیین هزینه خواهد بود.
9. خریدار با دریافت لیبل ضمانت، شرایط آن را پذیرفته و کالا را با برچسب گارانتی و ظاهر فیزیکی سالم دریافت نموده است.
نکات مهم:
1. حداکثر مدت زمان تحت پوشش خدمات گارانتی برای محصولات مختلف متفاوت میباشد
2. آسیب یا ایراد فیزیکی باید حداکثر طی ۲۴ ساعت کاری پس از دریافت کالا، به خدمات پس از فروش می هوم از طریق ایمیل یا بخش تماس سایت اطلاع داده شود.
3. در مدت زمان گارانتی در صورتی که کالا نیاز به تعویض داشته باشد و کالا موجود نباشد مبلغ کالا برابر با عدد فاکتور فروش می هوم در زمان خرید به مشتری عودت داده می شود.
4. در زمان تعویض کالا به ازای هر ماه 2 درصد فراشیز برای مشتری در نظر گرفته می شود ( این مورد شامل کالا هایی که در ماه اول به گارانتی مراجعه می کنند نمی شود و عدد فرانشیز بر اساس قیمت خرید کالا نو می باشد )
5. استفاده از این سرویس تنها در صورتی امکانپذیر است که کالا در کارتن یا جعبه اصلی و فاکتور خرید خود با مهر و امضای فروشگاه به می هوم بازگردانده شود. از این رو در حفظ و نگهداری جعبه و فاکتور خرید خود کوشا باشید .
6. وجود مغایرت، باید حداکثر طی ۲۴ ساعت کاری پس از دریافت کالا، به واحد خدمات پس از فروش می هوم از طریق ایمیل یا پیام در بخش تماس سایت اطلاع داده شود.
7. در صورتی که امکان تشخیص مغایرت بدون باز کردن بسته بندی وجود دارد، امکان رسیدگی به درخواست مشتری در صورتی ممکن است که کالا از حالت اورجینال یا بستهبندی اصلی و اولیه خود خارج نشده باشد .
8. برچسب زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد.
9. رسید کردن محصول با ایراداتی که مشتری بیان کرده به منزله پذیرفتن از سوی گارانتی نیست و اظهار نظرقطعی پس از بررسی تکنسین سخت افزار گارانتی است
10. در صورت تعویض کالا مدت زمان باقی مانده از دوره ضمانت دستگاه معیوب به دستگاه جدبد منتقل خواهد شد .
11. کالای تعممیر شده توسط می هوم شامل ۳ ماه گارانتی می باشد .
12. در صورت نیاز به خدمات و تعمیرات تا سقف ششصد هزار ریال بدون هماهنگی انجام می پذیرد .
13. می هوم در قبال اطلاعات بر روی محصولات هیچ گونه مسئولیتی ندارد .
14. آورنده برگه رسید شرکت از نظر شرکت صاحب محصول شناخته می شود .
15. درصورتیکه دستگاه بابت ۱ ایراد بیشتر از ۲ بار به واحد گارانتی ارجاع شده باشد و عیب آن محرز باشد کالا تعویض میگردد.
16. کالا باید حتما لیبل می هوم را دارا باشد . در نتیجه در زمان خرید به این موضوع توجه ویژه داشته و در حفظ آن کوشا باشید .
17. زمان شارژ باتری و دیس شارژ شامل موارد گارانتی نیست .
18. نداشتن کارت ضمانت با هولوگرام لیزری (به همراه جعبه) ، جرم در گوشی ها هرگونه تغییر فیزیکی، شکستگی، خراشیدگی، کشیدگی ، سیم سوختگی تغییر رنگ و پارگی کابل و صدمات ناشی از اشتباهات کاربر و یا نوسان امپدانس شامل گارانتی نمی شود.
19. ایراد باید توسط بخش گارانتی می هوم مشاهده شود و فقط صرف اظهار توسط مشتری رسید گارانتی نمی شود.
نکات:
- خدمات گارانتی فقط توسط شرکت شیائومی انجام می شود.
- وظیفه شرکت، آزمایش کردن بر روی محصول مشتریان می باشد که علت خرابی و یا نقص کالا را تشخیص دهند.
توجه: مشتریان قبل از تحویل کالا موظف به حذف اطلاعات شخصی خود می باشند و شرکت هیچ گونه مسئولیتی در قبال از دست رفتن برنامه و یا اطلاعات محصول نخواهد داشت.
- قبل از تماس و یا مراجعه حضوری به شرکت شیائومی، از اطلاعات زیر اطمینان حاصل فرمائید:
– در صورت موجود بود: مدل، شماره سریال، شماره IMEI
– آدرس کامل و اطلاعات تماس مشتری
– شماره سفارش خرید، کپی صورتحساب و یا رسید اصلی
- گارانتی، این موارد را پوشش نمی دهد:
– دستکاری شدن، پاک شدن و یا حذف شدن شماره سریال و یا شماره IMEI و یا مهر گارنتی و یا گم شدن هرگونه لوازم جانبی و یا بخش خارجی دستگاه
– هرگونه آسیب دیدگی، ترک و یا خراش بر روی قسمت بیرونی دستگاه، ازجمله: صفحه نمایش، بر روی لنز دوربین، دکمه ها و …
– تماس با مواد شیمیایی یا برخورد با اشیاء تیز و یا استفاده غیر معمول مانند استفاده در سونا و یا استخر در خدمات بند می بند قرار نمی گیرد.
– ریست کردن رمز عبور، نصب و یا ارتقاء برنامه، شست و شو و یا هرگونه سرویسی به غیر از تعمیر کردن و یا تعویض شامل گارنتی نمی شود.
– هرگونه شرایطی که مطابق با اخلاق در کسب و کار نباشد نیز جزء گارنتی محسوب نمی شود.
- شرکت شیائومی، استاندارهایی که خارج از گارانتی می باشد را تعیین می کند و به صورت جداگانه با دریافت هزینه خدمات را انجام می دهند.
– نقض شرایط گارانتی، گارنتی غیر معتبر، گارانتی منقضی شده و …
– در محدووده زمان گارانتی، در صورتیکه مشتری باعث نقص کالا شود.مانند: آب خوردگی، دستکاری شدن و یا عدم رعایت دستورالعمل
برای کسب اطلاعات بیشتر با شرکت تماس حاصل فرمائید و یا ایمیل بزنید.