رد کردن لینک ها

آموزش اتصال ردمی بند شیائومی به گوشی موبایل

شیائومی به خاطر مچ‌بندهای هوشمند محبوبش، مانند سری می بند، به شهرت رسیده است. در سال‌های اخیر، این شرکت به یکی از پیشروان در زمینه طراحی و تولید محصولات سلامت تبدیل شده است. همان‌طور که می‌دانید، شیائومی چندین زیر برند در حوزه‌های مختلف دارد. یکی از معروف‌ترین این زیر برندها، ردمی است که به‌صورت مستقل به طراحی، تولید و عرضه گوشی‌های هوشمند و مچ‌بندهای هوشمند می‌پردازد.

محصولات پرطرفدار ردمی در دسته‌بندی مچ‌بندها و ساعت‌های هوشمند شامل ردمی واچ و ردمی بند می‌شوند که با ویژگی‌های منحصر به فرد خود توجه بسیاری را جلب کرده‌اند. در ادامه، قصد داریم روش اتصال ردمی بند شیائومی را آموزش دهیم. با ما همراه باشید.

دانلود نرم‌افزار

برای اتصال ردمی بند و سایر محصولات ورزشی شیائومی و ردمی، نیاز به نرم‌افزار Xiaomi Wear دارید. این برنامه را می‌توانید از گوگل پلی برای دستگاه‌های اندرویدی و از اپ استور برای دستگاه‌های iOS دانلود کنید.

ساخت اکانت

پس از نصب و باز کردن اپلیکیشن، روی گزینه “Agree” کلیک کنید. اگر از قبل اکانت شیائومی دارید، وارد شوید. در غیر این صورت، با وارد کردن اطلاعات خود، یک اکانت جدید بسازید.

اتصال دستگاه به مچ‌بند هوشمند

پس از ورود به پروفایل خود، روی علامت مثبت کلیک کنید و از منوی کشویی گزینه “Setting” را انتخاب کنید. توجه داشته باشید که منطقه (Region) را به کشور چین تغییر دهید.

سپس، دوباره روی علامت مثبت کلیک کرده و گزینه “Add Device” را برای افزودن مچ‌بند هوشمند خود انتخاب کنید.

در این مرحله، مچ‌بند یا ساعت هوشمند خود را از لیست انتخاب کنید. دستگاه پس از چند ثانیه به گوشی موبایل متصل خواهد شد.

نکات مهم

در برخی مواقع نیاز است برای پیدا کردن مچ‌بند توسط موبایل، بلوتوث روشن باشد. پس از اتصال، تمامی تنظیمات ساعت از طریق اپلیکیشن انجام خواهد شد.

به گفتگو بپیوندید