رد کردن لینک ها

قهوه ساز نسپرسو شیائومی SCISHARE

قهوه با داشتن خواص فوق العاده ای همچون، سرشار بودن از آنتی اکسیدان های قوی، بهبود حافظه، کاهش وزن، پیشگیری از دیابت، جلوگیری از انواع سرطان ها، جلوگیری از آلزایمر، سلامت قلب وعروق و میزان کافئین بالا و غیره سبب شده است تا قهوه، بهترین و موثر ترین نوشیدنی برای جلوگیری از خواب آلودگی، افزایش انرژی و بازده مغز و رفع خستگی باشد و توصیه میگردد روزانه ۱ تا ۳ فنجان قهوه نوشیده شود. شرکت شیائومی توسط سرمایه گذاران خود قهوه ساز scishare را معرفی کرده است که با استفاده از آن هر موقع که خواستید می توانید فقط در عرض 1 دقیقه قهوه ای با کیفیت و خوشمزه را در خانه خود درست کرده و میل کنید. در ادامه ما به بررسی این محصول می پردازیم. قهوه ساز نسپرسو شیائومی SCISHARE به دلیل عملکردی بسیار سریع تر و راحت تر متفاوت تر از بقیه قهوه سازها می باشد و شما می توانید با استفاده از آن، طعمی اصیل و خاص از دانه های قهوه را با کیفیتی برابر و حتی بهتر از دستگاه های کافی شاپ ها، تجربه کنید.

کپسول قهوه:

قهوه ساز شیائومی از برند های مختلف قهوه با کپسول های قهوه آن ها پشتیبانی می کند و برای درست کردن یک قهوه عالی و خوشمزه، فقط کافی است یک کپسول را داخل قهوه ساز بگذارید و سپس با سوراخ ایجاد شده توسط دستگاه، آب با فشار از دانه های قهوه رد می شود و به داخل فنجان میریزد و طعم و عطر قهوه با کیفیتی را تجربه خواهید کرد. مزیت استفاده از کپسول قهوه این می باشد که این کپسول ها به خوبی بسته بندی شده اند و کیفیت و عطر و طعم قهوه را کم نمی کند و همچنین در هر کپسول حدود ۱۰-۹ گرم قهوه وجود دارد و دیگر نیازی به آسیاب برای پودر کردن قهوه، نیست و باعث می شود خیلی سریع قهوه با کیفیتی را برای شما آماده کند. با استفاده از قهوه ساز نسپرسو شیائومی SCISHARE شما می توانید بدون منتظر ماندن زیاد در کافی شاپ ها و به راحتی در خانه خود خیلی سریع قهوه مورد دلخواه خود را آماده کنید.
برای درست کردن یک فنجان قهوه کافی است تا آب را در محفظه پشت دستگاه که دارای حجم ۵۴۰ میلی لیتر است بریزید و با بلند کردن درب بالای محصول، کپسول را داخل جای مخصوص خود گذاشته و در آن را ببندید و میزان قهوه مورد علاقه خود را تنظیم کرده و دکمه شروع را فشار دهید تا یک دقیقه دیگر قهوه تان آماده باشد.

۸ سایز فنجان برای میزان قهوه:

قهوه ساز شیائومی به گونه ای طراحی شده است تا بتوانید از هر فنجان با هر حجمی برای نوشیدن قهوه تان استفاده کنید و بین ۱۵ تا ۸۵ میلی لیتر (ماکزیمم ۱۸۵) قهوه را درست نمایید.

انواع قهوه:

شما میتوانید با تعیین حجم دلخواه خود از طریق چراغ‌های ‏LED‏ موجود در پنل روی محصول، انواع قهوه های نسپرسو، لاته، آمریکیانو و غیره را درست کنید.

پمپ قدرتمند:

پمپ وارداتی ULKA که ساخت کشور ایتالیا می باشد، بیشترین قدرت را با توان ۱۲۰۰ واتی خود و قدرت ۱۹ bar تولید می کند و در عین حال با صدای کم خود، می تواند آب را با فشار و دما خوب از میان قهوه عبور دهد و بهترین طعم را از دانه ها استخراج کند تا قهوه ای با عطر و طعم عالی و خوشمزه برای شما درست کند.

قهوه ساز نسپرسو شیائومی SCISHARE دارای طراحی جالب و کوچک ۳۴ × ۱۰ × ۲۶ سانتی متر، وزن ۲.۸۶ کیلوگرمی می باشد و با استفاده از بهترین و با کیفیت ترین مواد در داخل و خارج محصول منجر می شود تا دستگاه در صورت استفاده درست، به ندرت نیازمند تعمیر گردد. وهمچنین یکی دیگر از قابلیت های این قهوه ساز، شستشوی خیلی آسان و تخلیه راحت کپسول های خالی است که خیال شما را از بابت شستشوی راحت و بی دردسر راحت می کند. همچنین این قهوه ساز یک محفظه خالی برای قرار گیری کپسول ها پس از آماده شدن قهوه و خالی شدن آن کپسول ها دارد و به راحتی می توانید آن را تخلیه کنید. دستگاه به طور خودکار بعد از ۱۵ دقیقه برای افزایش عمر محصول و کاهش مصرف انرژی خاموش می شود. اگر شما مانند بسیاری از افراد به نوشیدن قهوه علاقه دارید نیازی نیست برای آن به کافی شاپ رفته و هزینه زیادی را پرداخت کنید با استفاده از قهوه ساز نسپرسو شیائومی SCISHARE شما قادر به درست کردن قهوه مورد علاقه خود هستید.

به گفتگو بپیوندید