رد کردن لینک ها

شیائومی و گارانتی می هوم

محصولاتی که در کشور چین تولید می شوند از دیرباز به ارزان بودن مشهور بوده‌اند، اما تا چند سال پیش این قیمت کم همراه با کیفیت پایین نیز بود که این اتفاق به خصوص در حوزه لوازم الکترونیکی مشکلات زیادی را برای کاربران ایجاد کرده بود. ولی از چند سال پیش با تغییر نگرش شرکت ها و همچنین به وجود آمدن استارت آپ های جدید و جاه طلب، در زمینه کیفیت محصولات چینی یک تحول عظیم اتفاق افتاد و باعث شد محصولات این کشور در عین داشتن قیمت مناسب از کیفیت بالایی نیز برخوردار شوند و این مسئله موجب شد که محصولات چینی به عنوان بهترین گزینه خرید در بازار مطرح شوند.

یکی از شرکت هایی که تقریبا همزمان با این اتفاق تاسیس شد شرکت شیائومی بود. این شرکت در سال 2010 توسط آقای لی جون(Lei Jun) تاسیس شد و در همان سال رابط کاربری اختصاصی خود را با نام MIUI که بر پایه اندروید تولید شده بود را روانه بازار کرد. از سال 2011 شرکت شیائومی شروع به تولید گوشی های هوشمند خود کرد و باید گفت در طی چند سال گذشته به میزانی موفق عمل کرده است که توانسته در بین 5 شرکت برتر تولیدکننده گوشی های همراه قرار بگیرد.

از آنجایی که میزان نبوغ و خلاقیت در این شرکت انتهایی نداشت، شیائومی به سرعت شروع به تولید طیف وسیعی از محصولات کرد، که می توان آنها در چند دسته تقسیم کرد. علاوه بر گوشی های هوشمند از مهمترین محصولاتی که توسط این شرکت تولید می شود می توان به: محصولات سلامتی و تندرستی، صوتی و تصویری، خانه هوشمند و سبک زندگی اشاره کرد. مهمترین مسئله در تولید محصولات شیائومی کیفیت بالا در کنار قیمت مناسب می باشد و شما می توانید این نگرش را در تمامی محصولات این شرکت مشاهده کنید.

بسیاری از محصولات این شرکت دارای کیفیت بالاتر و قیمت پایین تری نسبت به محصولات مشابه خود هستند که این مسئله نشان از قدرت این برند چینی دارد. شرکت Mihome در حال حاضر بزرگترین واردکننده و گارانتی دهنده شیائومی در ایران که طیف وسیعی از محصولات این برند پرطرفدار را با گارانتی معتبر و اختصاصی در اختیار مخاطبین محترم قرار می دهد.

می هوم در حال حاضر نه تنها کامل ترین ارائه دهنده محصولات شیائومی در ایران می باشد بلکه تنها ارائه دهنده تمامی محصولات با ضمانت اصالت کالا نیز می باشد که این مسئله موجب می شود شما خریداران محترم با خیالی آسوده به خرید از می فروشگاه های می هوم بپردازید.

به گفتگو بپیوندید